Fakta - Mina

JAG KOMMER FRÅN: Stockholm

JAG SOVER: minst 7 timmar per natt

MIN FRITID: består av hästar

OM SEX MÅNADER: har jag kvalat msv

JAG SAMLAR PÅ: -

JAG BLIR GLAD AV: mina fina djur + familj

JAG BLIR FÖRBANNAD PÅ:

GRÖNA ELLER RÖDA ÄPPLEN: blandning

VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN: Fanny lr Carro.. eller mammi ofc.

GILLAR DU GOLF: Nej

VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:
Reglicens

VAD HAR DU NU: Tråååk

SENASTE FILM DU SÅG: Välkommen mrs Doubtfire - NU!

VAD STÖR DU DIG PÅ JUST NU: fjortisar

VARFÖR: för dem är äckliga :)

VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: 14.15 typ

HAR DU ÄTIT FRUKOST IDAG, I SÅ FALL VAD: Nope, åt pannkakor som tidigt lunch istället.
(precis som hon jag tog det här från, scary)

HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT: ja

HAR NÅGON KILLE SOVIT I DIN SÄNG : ja, hahah

VAD SÅG DU SENAST PÅ TV: Välkommen mrs Doubtfire - NU!

HAR DU STRUMPOR PÅ DIG NU: Ja

HUR SVARAR DU I TELEFON: Hallå?

VAD LÄNGTAR DU MEST TILL: Sommar - tävling!

VAD SKA DU GÖRA IKVÄLL: Äta god mat med mamma

VAD SKA DU GÖRA IMORGON: Skola

VAD SKA DU INTE GÖRA IMORGON: Ta det lugnt..
VAD ÄR DU BÄST PÅ JUST NU: Sova!

VAD VILL DU BLI NÄR DU BLIR STOR: Vet inte riktigt..

VAR VILL DU BO NÄR DU BLIR STOR: Sverige.

HÅLLER DU DIG TILL NÅGON SPECIELL KOST: Gott

EXAKT HUR MYCKET GILLAR DU ATT BADA I HAVET: nice när man solar och typ svettas, hehe

ÄR DET OKEJ ATT GRÅTA: aa?
NÄR GRÄT DU SENAST: Vet inte rikgt, ett tag sen..
PRATA ELLER VARA TYST: prata, och vara tyst, hahah

VILKEN ÅRSTID TYCKER DU BÄST OM: sommar
VAD SKULLE DU GÖRA OM DU VANN EN MILJON: ?

VAD ÄR DET BÄSTA MED JULAFTON: mat & presenter (a)

TÄNKER DU MYCKET PÅ DITT UTSEENDE: ja

ÄR DU SKYLDIG NÅGON PENGAR: nej, tror inte det

BÄR DU GLASÖGON ELLER LINSER: nope

TYCKER DU DET ÄR VIKTIGT ATT HA MÄRKESKLÄDER: bara i ridningen

NÄR GÅR DU UPP UR SÄNGEN EN TYPISK HELGMORRON: olika, tävlar ju ofta.

PÅ VEM/VAD AVREAGERAR DU DIG OFTAST: på min stackars bror

HUR MÅNGA GÅNGER HAR DU FUSKAT PÅ ETT PROV: aldrig så..

HAR DU PIERCING: hål i öronen?

VILKA ÄR DE VIKTIGASTE PERSONERNA I DITT LIV: familjen och djuren ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0