blir nog så

Att jag kommer skaffa en annan blogg eventuellt med hanna eftersom att ''överaskningen'' har något med mig och henne att göra. Jag inte avslöja det en eftersom att det inte är säkert till 100%
Men ialla fall om det inträffar så kommer jag satsa på ridningen till 1000!  Jag kommer ta mig tid till stallet och verkligen träna, sätta upp mål med min ridning och sikta mot toppen! yes så kommer jag göra!
Jag har tänkt en hel del på hur jag ska göra hit och dit och har nu bestämmt mig att satsa som aldrig förr!
Tänker absolut inte bli en sån människa som inte kommer tänka på min häst s bästa genom att bara ut och tävla varje helg , 2 gånger lixom utan jag ska träna och kämpa för att komma dit. Jag vill kunna vara STOLT för att jag nåt det mål och inte vara glad över att jag haft en häst som velat komma dit. Jag vill kunna ha kul med min häst samtidigt som jag tävlar och tränar osv. Vill kunna ha galna uteritter och grejer även fast jag har ett mål på sidan om.
/Ina

Kommentarer
Postat av: Liza

Jag fattar inte vilken överaskning? Vad har hänt med Mina? Vrf bloggar inte ni tsm längre ;(

//Liza :)

2011-11-14 @ 16:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0